<< Click to Display Table of Contents >> شما اینجایید : امکانات سیستم > مدیریت کاربران > امکانات سیستمتاریخچه عملیات کاربران |
این بخش مختص مدیر سیستم می باشد و مدیر سیستم در آن می تواند کلیه عملیات کاربران را رصد کند. برای ورود به این فرم لازم است تا رمز عبور مشتری وارد شود. لذا با انتخاب این فرم از منوی اصلی، ابتدا پنجره زیر باز شده و در صورت وارد کردن و تایید رمز عبور، فرم قابل استفاده خواهد بود.
دسترسی به این فرم از طریق بخش "مدیریت کاربران" در پنل امکانات امکان پذیر است. همچنین کلید میانبر دسترسی سریع به فرم Ctrl+Shift+Alt+V می باشد.
اجزای فرم از تاریخ / تا تاریخ در این دو فیلد بازه تاریخی را تعیین و گزارش را در این بازه محدود نمایید.
انتخاب شرکت در این لیست بازشدنی می تواند لیست شرکت ها را که در فرم مدیریت شرکت ها تعریف شده اند باز کرده و در صورت نیاز گزارش را برای یک شرکت مشخص فیلتر نمایید.
کاربر در این لیست بازشدنی می توانید گزارش را بر اساس عملیات یک کاربر مشخص محدود نمایید. |
حذف عملیات در صورت تمایل می توانید با این آیتم یا کلید میانبر Alt+C عملیات نمایش داده شده برای یک کاربر در این فرم را به صورت یکجا حذف نمایید. با انتخاب این آیتم ابتدا پیغام زیر نمایش داده می شود که در صورت تأیید آن کلیه عملیات نمایش داده شده در فرم حذف خواهد شد.
نمایش مجدد پس از کلیک بر هر یک از آیتم های منوی شناور، با استفاده از این آیتم یا کلید میانبر Alt+R می توانید لیست فرم را به روزرسانی نمایید.
ثبت عملیات در صورتیکه یک کاربر مشخص را انتخاب کرده باشید با این آیتم می توانید ثبت عملیات او در این فرم را مدیریت نمایید. به طور پیش فرض این آیتم تیک خورده است و امکان ثبت عملیات کلیه کاربران وجود دارد ولی برای جلوگیری از ثبت عملیات کاربر در این فرم کافیست روی این آیتم کلیک کنید یا کلید میانبر Alt+V را بزنید تا پیغام زیر نمایش داده شود. پس از تأیید این پیغام ثبت عملیات غیرفعال خواهد شد. |