امکانات سیستم

مدیریت مراکز مالی

<< Click to Display Table of Contents >>

شما اینجایید :  امکانات سیستم > مرتبط با شرکت >

امکانات سیستم

مدیریت مراکز مالی

این فرم بیشتر در مجموعه هایی که از نسخه هلدینگ یا حسابداری تجمیعی سیستم استفاده می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد. به طوریکه در این نوع از شرکت ها لازم است ابتدا شرکت ها یا شعب زیرمجموعه در قالب سازمان های مالی مختلف تعریف شده و مراکز هر سازمان مالی نیز در زیرمجموعه آن قرار گیرد. سپس دسترسی کاربران سیستم با توجه به مراکز مالی مشخص گردد.

همچنین در نسخه های غیرهولدینگ سیستم برخی از اطلاعات مرتبط با سامانه مودیان مالیاتی در این فرم درج می شود.

دسترسی به این فرم از طریق بخش "مرتبط با شرکت" در پنل امکانات امکان پذیر است.

markaz mali

 

002  نحوه استفاده از فرم

 

002  امکانات منوی شناور